Klantenservice
-
Hoe retourneer ik een zending?
Meld je artikel retour aan door op onderstaande knop te drukken.
Meer info over retourneren hier
-
Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling zelf af te halen. We zijn enkel en alleen een online winkel.
Wel bieden we in de meeste gevallen gratis verzending aan.
-
Kan ik mijn product laten monteren/installeren?
Nee, we zijn enkel en alleen een online winkel. We raden je aan hiervoor contact op te nemen met een (lokale) autogarage.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Bij VCTparts worden alle bestellingen in Nederland en België gratis verstuurd.
Besteld u vanuit een ander land dan Nederland dan betaald u soms verzendkosten.
Land
Verzendkosten
Nederland
Gratis
Brievenbusdoosje: Gratis
Pakket: GratisBelgië - Belgique
Gratis
Brievenbusdoosje: Gratis
Pakket: GratisDuitsland - Deutschland
Kostenlos von 49,95
Briefkasten: 3,95
Paket: 3,95Europa - Europe
Please contact us
Shipping costs vary based on countryWereldwijd - Worldwide
Please contact us
Shipping costs vary based on countryBent u op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL of het pakket afleveren bij uw buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket naar een PostNL punt gebracht.
-
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Je meld de retour binnen 30 na ontvangen aan.
- Het product is in zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.
- Indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking terug te sturen.
- Mocht je een artikel hebben gebruikt en wil je deze toch terug retourneren? Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Meer info over retourneren hier
-
Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?
Je hebt 30 dagen bedenktijd. Deze tijd gaat pas in als je je bestelling hebt ontvangen.
Na annulering heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen.Meer info over retourneren hier
-
Hoe retourneer ik een zending?
Meld je artikel retour aan door op onderstaande knop te drukken.
Meer info over retourneren hier
-
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wat zijn mijn rechten?
- U heeft het recht om uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst te annuleren. Een reden opgeven is niet verplicht.
- Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
- De terugbetalingstermijn is áltijd zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 14 dagen nadat u de herroepingsmededeling heeft ontvangen, mits het product is ontvangen of bewijs van retourzenden is aangeleverd.
- De terugbetaling gaat via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de aankoop heeft gedaan.
- Voor het retoursturen mag u dit modelformulier voor herroeping gebruiken, maar u mag ook een eigen brief met klachtomschrijving bijvoegen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
-
- Je meld de retour binnen 30 na ontvangen aan.
- Het product is in zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.
- Indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking terug te sturen.
- Mocht je een artikel hebben gebruikt en wil je deze toch terug retourneren? Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
-
Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?
Je hebt 30 dagen bedenktijd. Deze tijd gaat pas in als je je bestelling hebt ontvangen.
Na annulering heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen.Meer info over retourneren hier
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen gaat gemakkelijk in een paar stappen:
- Selecteer het product.
- Klik vervolgens op de gele bestelknop 'toevoegen aan winkelwagen'. u kunt verder winkelen of naar uw winkelwagen gaan om uw bestelling af te ronden.
- Controleer de inhoud van uw winkelwagen (links boven in beeld).
- Vul op deze pagina uw eventuele kortingscode in.
- Klik op de knop 'Naar de kassa'
- Login of ga verder als gast.
- Vul al uw gegevens in, zoals naam, e-mail en postcode+huisnummer.
- Kies of u uw pakket thuis wil laten bezorgen of liever wil ophalen bij een PostNL- afhaalpunt.
- U rond uw bestelling af door te betalen. Dit kan op verschillende manieren zoals iDeal (NL), CreditCard (NL&BE), Klarna (NL), PayPal (NL&BE), Bancontact (BE) etc.
- Controleer nogmaals al uw gegevens en rond uw bestelling af.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet meer wijzigen. Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je evenuteel een nieuwe bestelling kunt plaatsen, neem hiervoor contact met ons op. Als annuleren niet meer mogelijk is omdat je bestelling al in het verzendproces zit kun je het altijd aan ons terug sturen.
-
Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling zelf af te halen. We zijn enkel en alleen een online winkel.
Wel bieden we in de meeste gevallen gratis verzending aan.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Bij VCTparts worden alle bestellingen in Nederland en België gratis verstuurd.
Besteld u vanuit een ander land dan Nederland dan betaald u soms verzendkosten.
Land
Verzendkosten
Nederland
Gratis
Brievenbusdoosje: Gratis
Pakket: GratisBelgië - Belgique
Gratis
Brievenbusdoosje: Gratis
Pakket: GratisDuitsland - Deutschland
Kostenlos von 49,95
Briefkasten: 3,95
Paket: 3,95Europa - Europe
Please contact us
Shipping costs vary based on countryWereldwijd - Worldwide
Please contact us
Shipping costs vary based on countryBent u op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL of het pakket afleveren bij uw buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket naar een PostNL punt gebracht.
-
Kan ik mijn pakket ophalen bij een afhaalpunt?
U kunt uw bestelling ook laten bezorgen bij een Postnl afhaalpunt. Kies dan voor de optie 'Postnl afhaalpunt' in de winkelwagen. Het pakket kunt u nadat de track and trace dit aangeeft afhalen bij het door u geselecteerde afhaalpunt.
U hebt 7 dagen de tijd om uw pakket af te halen bij het Postnl afhaalpunt. Daarna zal het pakket door Postnl aan ons worden teruggestuurd.
Kan ik bezorgdatum + tijdstip kiezen?
Het is mogelijk om zelf een bezorgdatum en tijdstip te selecteren. Dit kunt u doen tijdens het afronden van uw bestelling in de winkelwagen tijdens de 2e stap 'Verzending'. Kies de gewenste bezorgdatum en het tijdsvak en klik vervolgens op 'Naar betalen' om uw bestelling af te ronden.
-
Wat zijn de levertijden?
De levertijd en het bezorgmoment van de bestelling kunt u terug vinden in de orderbevestiging. Wij doen ons uiterste best om op het afgesproken bezorgmoment uw bestelling te bezorgen, helaas kunnen wij dit niet altijd garanderen.
Voorradige artikelen
Werkdagen: besteld op: maandag t/m donderdag: voor 20:00 besteld en betaald. Zelfde dag verstuurd.
Weekend: besteld op vrijdag(avond) t/m zondag: dinsdag geleverd.Let op: Bepaalde artikelen en Backorders (naleveringen/vooruitbestellingen) hebben een langere levertijd. Dit is expliciet aangegeven en deze hebben dus geen betrekking op de standaard levertijden.
Langere levertijd
Wij hebben een beperkt assortiment wat in bestelling staat bij onze leveranciers. Dit kan betekenen dat er een langere levertijd op jouw bestelde artikel zit. Langere levertijden wordt duidelijk aangegeven bij producten.
Besteld u meerdere producten en zitten hier producten tussen met een levertijd, dan wachten wij met verzenden tot de bestelling compleet is om zo het milieu zo min mogelijk te belasten met extra (deel)zendingen.
-
Ontvang ik een track & trace code?
Ja, in de meeste gevallen wel.
Nederland: u onvtangt een tracking code
Belgie: u onvtangt een tracking code
-
Hebben jullie een keurmerk?
Het is voor ons belangrijk dat iedereen met een goed gevoel onze webshop verlaat. Of je nou een order hebt geplaatst of niet en of deze nou beschadigd of piekfijn is afgeleverd. We doen er alles aan om je tevreden te houden en dat zien we gelukkig terug in de cijfers! Ook houden we ervan om je met vertrouwen een bestelling te laten plaatsen, vandaar dat we meerdere platformen hebben waar we dit graag op bewijzen.
-
Hoe kan ik betalen?
Betaalmethodes Nederland, België & Duitsland
Het is mogelijk om met de volgende betaalmethodes te betalen bij VCTparts.nl:
Betaalmethode Kosten iDeal € 0,00 Creditcard* € 0,00 Klarna € 1,00 + 2,99% Paypal € 0,35 + 3,40% Bancontact € 0,00 3in1 € 0,95 + 4% Billink € 0,00 Giropay € 0,00 * We accepteren Visa en Mastercard
Kosten:
Bij het selecteren van de betaalmethoden die we aanbieden, hebben we rekening gehouden met de wensen en voorkeuren van onze klanten. We streven ernaar om een breed scala aan betaalopties beschikbaar te stellen, zodat onze klanten de mogelijkheid hebben om te betalen op een manier die het beste bij hen past.
De prijzen voor bepaalde betaalmethoden zijn volledig afhankelijk van de tarieven vastgesteld door de betalingsaanbieders. Als webshop hebben wij geen invloed op deze kosten en genereren wij geen extra winst uit deze kosten.
-
Wat als ik niet tevreden ben?
Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling kun je altijd contact met ons opnemen. Los daarvan heb je de garantie dat je altijd zonder opgave van redenen je pakketje mag retourneren, binnen 30 dagen na ontvangst.
-
Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?
Alle informatie wat betreft privacy & cookies zijn te vinden op deze pagina
-
Heb ik garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
-
Hoe dien ik een klacht in?
Heb je een klacht? Dan lossen we deze graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.
Hoe kun je een klacht indienen?
Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen door een brief te sturen onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:VCtparts
Afdeling klachten
Hessenweg 19A
7771 CH Hardenbergof stuur een e-mail naar: [email protected]
Zodra wij je brief of e-mail hebben ontvangen, sturen wij je een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie ontvang je binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht door de klantenservice.
Je kunt je klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website van de Geschillen Commissie Thuiswinkel. Ook kun je terecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR)